Annelies Pijper, jurylid “Minder Zout, Meer Smaak Award 2024″by HANOS, Nierstichting en Euro-Toques

annelies pijper, lekker500, minder zout meer smaak award, euro-toques nederland

Annelies Pijper, hoofdredacteur LEKKER500

Lekker beoordeelt elk jaar de beste 500 restaurants van Nederland op kritische en onafhankelijke wijze. Steeds weer weten de makers van Lekker een gids neer te zetten waar geen restaurantliefhebber meer omheen kan, waar zowel horecabezoeker als restaurateur reikhalzend naar uitkijkt. En steeds weer doet de redactie van Lekker haar uiterste best Lekker nóg lekkerder te maken, zonder de kernwaarden uit het oog te verliezen: betrouwbaarheid, onafhankelijkheid, verrassing, expertise en culinaire kennis. Lekker500 verschijnt één keer per jaar.

Pijper Media, gedreven door passie, gegroeid door innovatie

Pijper Media is een snelgroeiend familiebedrijf met vestigingen in Groningen en Amsterdam. We opereren zowel digitaal als in de wereld van de print en hebben 19 sterke lifestylemerken in ons portfolio.

50 Jaar ervaring in media

Pijper Media is een zelfstandig Gronings familiebedrijf dat in 1972 is opgericht door Albert Pijper. Het bedrijf begon als een reprografische studio, groeide later uit tot een fullservice heatset rotatiedrukkerij en is thans een snelgroeiende uitgeverij, met vestigingen in Groningen en Amsterdam, gespecialiseerd in zowel digitaal als print. Aan het roer staat een nieuwe generatie directeuren: Bas Pijper, zijn broer Anton Pijper en diens vrouw Annelies Pijper. Anton: “Dat je naam op de gevel staat, zorgt voor grote betrokkenheid. Als het niet goed gaat met het bedrijf, ben je zelf de kop-van-jut, dus zorg je dat het goed gaat.”

Onze kracht

Ons bedrijf kenmerkt zich door het teamgevoel, een sterk commercieel gedachtegoed en korte en strakke lijnen, waardoor we snel, wendbaar en flexibel zijn. Er wordt met liefde voor het vak gewerkt. De redacties zijn compact, vertrouwd en werken nauw samen. We staan voor wat we maken en voor de mensen voor en met wie we werken. We hebben merken met een grote legacy zoals Panorama, Playboy, Beau Monde en Elegance. Maar ook relatief nieuwe spelers, zoals WeBlog Media, een online marketingbureau dat wereldwijd is gespecialiseerd in het creëren, promoten en adverteren van online content. WeBlog bereikt tien miljoen unieke bezoekers per maand en 120 miljoen unieke bezoekers per jaar.

“Minder Zout, Meer Smaak Award 2024” powered by HANOS, Nierstichting en Euro-Toques

Echte Smaakmakers koken met pure smaken en werken met de mooiste en meest verse ingrediënten. Deze chefs zoeken continu naar alternatieven voor zout, zoals verse kruiden, specerijen, pitten, zaden en zuren of bereidingstechnieken zoals fermentatie. En dat is niet alleen beter voor de smaakpapillen, maar ook nog eens veel gezonder. Annelies Pijper is lid  van de vakjury tijdens de wedstrijd “Minder Zout, Meer Smaak Award 2024” dinsdag 24 september vanaf 11.00 uur op het kookpodium van Euro-Toques Nederland Hal 4 van de horecavakbeurs Gastvrij Rotterdam.